Sorry Seems To Be The Hardest Word - Elton John & Ray Charles


Desconocía la versión de uno de mis temas favoritos, ejecutada por dos grandes artistas . Hablo de Sorry Seems To Be The Hardest Word interpretada por Elton John & Ray Charles.No me he podido resistir a que se quede en mi blog.

 " Lo siento parece ser la palabra más difícil "es una canción escrita por Elton John y Bernie Taupin.Fue el segundo single de John publicado por The Rocket Record Company .

   

 Sorry seems to be the hardest word
What have I got to do to make you love me?
What have I got to do to make you care?
What do I do when lightening strikes me?
And I wake to find that you’re not there.

Chorus
What have I got to do to make you want me?
What have I got to do to be heard?
What do I say when it’s all over?
Sorry seems to be the hardest word.

It’s sad, so sad 
It’s a sad, sad situation
And it’s getting more and more absurd
It’s sad, so sad
Why can’t we talk it over?
Oh it seems to me 
That sorry seems the be the hardest word

Chorus

It’s sad, so sad 
It’s a sad, sad situation
And it’s getting more and more absurd
It’s sad, so sad
Why can’t we talk it over?
Oh it seems to me 
That sorry seems the be the hardest word

What have I got to do make you love me?
What have I got to do to be heard?
What do I do when lighting strikes me
What have I got to do?
What have I got to do?
When sorry seems to be the hardest word 

Share:

2 comentarios

  1. Qué maravilla de versión, estos dos grandes genios de la música juntos!! Preciosa, preciosa, preciosa
    Miles de gracias por compartirla!! Es de mis canciones preferidas...
    Besos

    ResponderEliminar

Sepamos ofrecer lo mejor de nosotros. Bienvenida la crítica, acompañada siempre de la cortesía.